}

Suka Atau ♥_♥?

assalammualaikum n hye smue..:)
cam ne korg..sihat??
korg2..meh la sinie rpat2 iera nk share ngan korg tentang 1 kisah realiti kehidupan seorang remaja..haha (ceh wah ayat x leh bla)  :p 
mesti korg asyik pelik ann....
entry iera sejak akhir2 nie byak lak tentang kisah yg menyentuh perasaan...hahha..:p
yg x tahan tue melibatkan "cinta" ann...hahaha...
btw...bukan pe....iera just nk share ngan korg tentang isu2 cam nie la ann..
sbb situasi skrang byak yg berlaku mcm nie....
tp pe2 pon iera bukan nk galakkan korg bercinta-cintun...just nk bgi korg hayati setiap bait2 perkataan dan hayati kisah2 yg iera cube nk sampaikan nie.....untuk dijadikan pengajaran...ahaha..(dah mule dah ayat)..haha :p



ok2 dah..mulekan cerite,,!!..haha..cite die cam nie...
seorang perempuan nie asyik tertanye-tnye je persoalan nie...:..

* btol ke die nie suke kat aku...??
* respon die kadang2 positif kdg2...mcm biase je,,,
* btol ke nie???ke nie jangkaan aku je...tah2 die dah ade org laen..tah2...die nk permainkan aku??
* ye la ann..pe la aku nk dibandingkan dngan perempuan2 yg laen..
* YA ALLAH...takutnye klo niat die nk permainkan aku...
   (jauhkan semue ini jika benar die nk lukakan ati aku)...
* pe nie??aku x pham la bende2 nie...nape jadi mcm nie...

kdg2 kite tak mintak pon bende2 seperti diatas ini berlaku pada diri kite..tp hati perempuan yg mudah terase dan cair..tidak dpt kite elakkan...tp perempuan dlm kisah nie dia cube ingin dpat kan kepastian adakah diri die ini sedang dipermainkan atau sebalikknya....klo pendapat korg perempuan nie patut ke lupekan lelaki mcm nie..??

~ korg leh tinggalkan pendapat korg..klo korg sudi..sekian terime kasih~ :)...harap entry nie leh buat korg sedar dan jadikan ia sebagai pengajaran...:)



















Terima kasih kerana membaca. Comment atau like anda amat saya hargai :)

No comments:

Post a Comment